איך להתנהל נכון בזמן ויכוח עם בן הזוג ולהרוויח את עצמך בגדול?

וובינר חינמי לזוגיות נעימה ומאושרת

הגיע הזמן לשים סוף לאנרגיה השלילית ביניכם
אני לא חושב שיש היום אישה או גבר שלא היו רוצים ליהנות אחד מהשנייה ובמקום לריב ולהתווכח - ללמוד לדבר בצורה טובה ולהתגבר יחד על מכשולים.

העניין הוא שאנחנו לא תמיד יודעים איך לעשות את זה, וזה מהר מאוד מדרדר לתחושות לא נעימות, לאנרגיה והסתכלות שלילית על הזוגיות שלנו, על בן הזוג ועל החיים.

מה שעצוב הוא שאנחנו מקבלים את המצב כמו שהוא, במקום להבין שאפשר אחרת ועל ידי פעולות די פשוטות להפוך את כל האנרגיה בינינו לחיובית ואוהבת.
מצטערים לא נשאר מקום פנוי לתאריך זה, אנא נסה תאריך אחר

וובינר - ממריבה לאהבה

בואו לגלות איך להתגבר על הריבים והוויכוחים ולנהל חיים מאושרים יחד (מוגבל ל-5 אנשים)


  • תאריך: 30/11/2023 20:00
  • מיקום אירוע מקוון

פרטים נוספים

אירועי העבר

כותרתתאריךמיקום
וובינר - ממריבה לאהבה 27 נובמבר 2023אירוע מקוון
וובינר - ממריבה לאהבה 22 נובמבר 2023אירוע מקוון
הכוח ליצור זוגיות טובה ומאושרת נמצא בידיים שלכם!
שלום,

קוראים לי יוסי ציוני, ואני מסייע לזוגות לצלוח משברים בחיי הנישואים ולהציל את הבית שלהם מפירוק, על ידי ליווי ותמיכה יומיומיים הנעשים באמצעות הטלפון.

ברוך השם, עד היום זכיתי להציל בתים רבים כאשר השיטה שפיתחתי מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש, בתנאי כמובן שבני הזוג מוכנים להתמסר לתהליך.

בדרך אנו צוללים לשורש הבעיה ותוך כדי יוצרים יחד את השינוי המיוחל לחיבור מחודש של אהבה בין בני הזוג, תקשורת טובה ביניהם ותחושת אושר שמקרינה על כל פרמטר בחיים שלהם.

מדובר בחוויה עוצמתית ומעצימה, מלאה בתובנות אישיות, במסגרתה זוכים כל אחד מבני הזוג לחזק את התקשורת שלהם עם עצמם ועם השותף או השותפה שלהם לחיים.
  • תל-אביב, ישראל